Alarmlar

Smart Home Alarm Yelpazesi

Smart Hub'ımda orta ışık yanıyor ve her 30 saniyede bir uyarı sesi veriyor.

Bu, alarmın aktifleştiği veya sistemde bir hata olduğu anlamına gelir. Lütfen önce sistemi tamamen kurun daha sonra kapatın. Hata ışığı hala yanıyorsa, uygulamaya girin ve cihazlarda hata olup olmadığını kontrol edin

Sürekli denetleme hatası alıyorum.

Lüfen mac/e-posta adresi ile bu sorunu info@yale.com.tr adresine yazın. Müşteri hizmetleri birimi, bu hatayı gidermek için güncelleme yapar.

Gelen sms'i alamıyorum, bakiyemi 0 gösteriyor.

Lüfen mac/e-posta adresi ile bu sorunu info@yale.com.tr adresine yazın. Müşteri hizmetleri birimi, bu hatayı gidermek için güncelleme yapar.

Hub'ım internete bağlanmıyor.

Lütfen yedek pil dahil olmak üzere hub'ın gücünü kapatın. Daha sonra hub'ı ve yönlendiriciyi yeniden başlatın.

Sisteme yeni kullanıcı ekleyebilir miyim?

Evet, uygulama aracılığıyla hesap ayarlarında yeni kullanıcılar ekleyebilirsiniz.

İntenet kapanırsa ne olur?

Alarm sizi uzaktan uyaramaz, ancak tüm ayarlar aynı şekilde kalır ve uzaktan tuş takımınızla alarmınızı kontrol edebilirsiniz. Alarm internet kapanmadan önceki durumunda kalır. Örneğin alarm "Kuruluysa", "Kurulu" şekilde kalır.

Alarm tetiklendiğinde nasıl uyarılırım?

Uygulama aracılığıyla bildirim almanın yanı sıra e-posta uyarısı ve mesaj uyarısı seçenekleriniz bulunmaktadır.

Bir sistemde kaç akıllı aksesuarım olabilir?

Akıllı cihazların birleşimi için 6 alan ile birlikte toplam 20 cihazınız olabilir; ör. kamera PIR, video PIR ve güç anahtarları.

Hangi aksesuarları ekleyebilirim?

Easyfit EF- ve SR serilerinden tüm aksesuarları ekleyebilirsiniz. Ancak HSA6000 serisinden ekleyemezsiniz.

PIR Görüntü Kameram öğrenmiyor.

Lütfen pilleri çıkarın ve 1 dakika bekleyin. Pilleri yeniden takın ve hub'ı öğrenme moduna getirin. Kamera PIR öğrenme tuşuna basın ve 10 saniye, kameranın ışığı yanana kadar basılı tutun. 5 saniye daha basılı tutmaya devam edin, uygulamanızın cihaz ayarlarında kameranız bir cihaz olarak görünecektir.

Uygulamada tüm cihazlarımı göremiyorum, ör. PIR Görüntü Kameraları

Uygulamada "settings" (ayarlar) kısmına gidin ve "system information" (sistem bilgileri) seçeneğin belirleyin, daha sonra paneli yenile seçeneğini görene kadar "SMS balance" (SMS bakiyesi) düğmesini basılı tutun. Tıklayın ve eşitlenmesi için bekleyin.

Akıllı Alarmıma 1'den daha fazla siren ekleyebilir miyim?

SR310/320/330/340 modellerine 2 siren eklemek için (Smart Living Home Uygulamasını kullanın) Daha önce bağlanan tüm alarmları uygulamadan silin.

1. Her iki sireni de kapatın. Pil kapağını ve her sirenden 1 pili çıkarın, 1 dakika bekleyin.
2. Pili tekrar yerleştirin ve kapağın vidasını sıkarak kapatın, cihazı kapalı tutun.
3. DIP anahtarların 4'ünün de kapalı olduğundan emin olun.
4. Sirenleri açın, uyarı sesini duyarsınız ve 3 LED lamba yanar.
5. Şimdi uygulamadan cihazlar menüsüne girin ve öğrenme modunu aktifleştirmeye tıklayın (Ekranda yuvarlak bir işaret çıkar ve "learning mode activated" (öğrenme modu aktifleştirildi) iletisi görünür)
6. Siren 1'in üstündeki öğrenme tuşuna basın. Hub'dan ve sirenden uyarı sesini duyarsınız ve ekranda görünür (siren 1 ve konum şeklinde adlandırın)
7. 2. siren için (siren 2 ve konum şeklinde adlandırın) 5. ve 6. adımları takip edin


Test etmek için:
Her iki Siren de cihazlar listesinde görünmelidir. Her ikisini de bu menüden çıkartın. Alarmı aktif hale getirmeden sirenleri yerleştirebilirsiniz. Her ikisini de yerleştirdikten ve sistemi kurduktan sonra, iki dakika boyunca alandan çıkın, daha sonra cihazın önünden geçin, alarm aktif hale gelir.

Lütfen hub'daki iç sirenin çalacağını ve diğer sirenin onu yaklaşık 30 saniye sonra takip edeceğini unutmayın, bu normaldir.

2 sireninizin de çalışmaya başlaması gerekir.